zondag 12 maart 2017

notitie boekje

hoi allemaal
afgelopen donderdag is weer de nieuwe challenge de lucht in gegaan
deze keer was ik aan de beurt en ik wilde graag een notitie boekje zien met een Eline tekststempel
wel een moeilijke opdracht
maar mijn resultaat vind ik zelf weer kei gaaf


 
de materialen op mijn kaart zijn :
 
Scrappapier : diverse soorten MD papier
Stempel van Eline : EC0117
Tekst stempel van Eline : EC0096
Creatables: LR0298  /  LR0356  /  LR0361  /  LR0407

Craftables : CR1205

Notitie blokje : formaat A6 gekocht bij de euro winkel
Pen : komt van de site national pen

de stempel afdruk heb ik ingekleurd met Derwent kleur potloden
hoe meer ik met deze potloden ga kleuren hoe mooier de afdruk word

aan de binnen kant heb ik een zakje gemaakt waar je losse papiertjes in kunt stoppen
leuk om iemand cadeau mee te verrassen

tot ziens
Groetjes jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten